Su 31.1 Aurinkovuoreen
Su 31.1 Aurinkovuoreen
Olisiko lähtijöitä?
Mulla on auto peräkoukulla, mutta siinä ei ole kattotelineitä. Toisessa autossa on kattotelineet, mutta ei peräkoukkua. Jos muuta peräkoukullista autoa ei löydy kelkan hakuun, niin viritän jotain kapuloita ton peräkoukullisen auton katolle, jotta saan sekä kelkan että liitimen tuotua.
Mutta silti itse lentäminen ei onnistu yksin.
Mulla on auto peräkoukulla, mutta siinä ei ole kattotelineitä. Toisessa autossa on kattotelineet, mutta ei peräkoukkua. Jos muuta peräkoukullista autoa ei löydy kelkan hakuun, niin viritän jotain kapuloita ton peräkoukullisen auton katolle, jotta saan sekä kelkan että liitimen tuotua.
Mutta silti itse lentäminen ei onnistu yksin.
Re: Su 31.1 Aurinkovuoreen
Kyllä lentämään lähdemme heti,kun tuuli on sopiva eikä sada vettä ja jää kantaa. Mitähän muita ehtoja voisi esittää?
Peräkoukullinen auto löytyy hinaamaan kaluston paikalle.
La aamuna tarkistamme sään ja mahdollisesti menemme lentämään jo lauantaina. Tosin kovaa tuulta on ennusteessa.
Peräkoukullinen auto löytyy hinaamaan kaluston paikalle.
La aamuna tarkistamme sään ja mahdollisesti menemme lentämään jo lauantaina. Tosin kovaa tuulta on ennusteessa.
Hyvä! Mulla on lauantaina menoa, mutta sunnuntai on kokonaan vapaa. Silloin tuulikin näyttää paremmalta. Onpa loistavaa, jos pääsette katsomaan jäätilanteen jo huomenna
Ja jospas huomennakin onnistuisi lennot, pidän peukut pystyssä teille.

Hyvä jos ois porukkaa sunnuntaina lentämässä. Meillä alkaa kurssi ja voitaisiin tulla tutustumaan teorioiden ohessa hinaus toimintaan. Mikäli porukalla riittävästi päällä seisoskeluun.
Mihin aikaan treffit ja missä? Olisko klo 10.00 maissa aloitus Aurinkovuoressa hyvä?
Tarviiko kukaan kyytiä Orimattila-Lahti-Vääksy reitiltä? Autoon mahtuu monta ihmistä ja katolle toinen riippuliidinkin tarvittaessa.
Onko joku jo aikeissa hakea kärryn, vai treffataanko kärrykopilla klo 9.00? Tarviiko hinauskalustoa säätää/huoltaa/veivata jotenkin, vai onko se kuuluisa joku jo hoitanut kaiken valmiiksi?
Koitan tässä arpoa, että mihin aikaan laitan kellon herättämään huomenna
Tarviiko kukaan kyytiä Orimattila-Lahti-Vääksy reitiltä? Autoon mahtuu monta ihmistä ja katolle toinen riippuliidinkin tarvittaessa.
Onko joku jo aikeissa hakea kärryn, vai treffataanko kärrykopilla klo 9.00? Tarviiko hinauskalustoa säätää/huoltaa/veivata jotenkin, vai onko se kuuluisa joku jo hoitanut kaiken valmiiksi?
Koitan tässä arpoa, että mihin aikaan laitan kellon herättämään huomenna

Katriina, mulla on kyyti Lahesta Vesikselle aamulla, mutta oisin kovastikin hyvilläni jos päivän päätteeksi mahtuisin hyppäämään kyytiin joko Aurinkovuorelta taikka kentältä riippuen tuon teoriapäivän kulusta.
Mahtuu kyllä. Mää jätän nyt herätyskellon asettamatta (etten vaan herää turhaan liian aikaisin, sehän olisi kamalaa
), joten liikehditään aamulla sen mukaan milloin kukakin heräilee.

Päätetiin eilen, että Vesiksellä kontin vieressä olemme klo10, josta sitten Aurinkovuoreen tai Pulkkilanharjulle, kumpaan tuuli sattusi paremmin.
Kiva, kun oot tulossa, minä tosin myöhästyn, mut on siel porukaa.
Kiva, kun oot tulossa, minä tosin myöhästyn, mut on siel porukaa.
Tulossa, mutta heräsin niin myöhään että myöhästyn reippaasti. Soittelen tai ilmoitelkaa tänne mihin menette, jos en ehdi nähdä teitä kopilla.
Tai niin, ilmoitelkaa tänne jookos kun en tiedä kenelle soittelisin 

Oli mukava lentokauden aloitus. Paikalla olivat Hessu, Tenho, Juha, Eero, Katriina ja lentotoiminnan tarkastajina varjoliitokurssin oppilaat + Miksa.
Aurinkovuori toimi, mutta keli oli haasteellinen ja ryppyinen. Mönkijä veti urhoollisesti jäästä ja vedestä huolimatta, lentäjät lensivät ja hinasivat urhoollisesti märkinä ja hikisinä.
Aurinkovuori toimi, mutta keli oli haasteellinen ja ryppyinen. Mönkijä veti urhoollisesti jäästä ja vedestä huolimatta, lentäjät lensivät ja hinasivat urhoollisesti märkinä ja hikisinä.
Niin ja tietysti Mattikin oli lentämässä, vaikka nimi on pudonnut pois listasta yllä, ja pisimpään pysyikin rinteessä