2-3.7 lentämään viikonloppuna
2-3.7 lentämään viikonloppuna
Lauantaina 2.7 nyt ainakin olisi tarkoitus lentää. Toni ja Diana tulevat ilmeisesti myös. Kivahan tuo olisi saada oman kerhon kesken porukkaa kasaan niin ei tarvitsisi lähteä esim. Leivonmäelle asti ajamaan missä kyllä näyttäisi olevan viikonloppuna toimintaa.
Ilmoitelkaa tänne niin tiedetään ketä ja onko ylipäätään ketyään tulossa.
Ilmoitelkaa tänne niin tiedetään ketä ja onko ylipäätään ketyään tulossa.
Re: lentämään viikonloppuna 2-3.7 ?
kyl maar lentää pitää jos keli sallii
eli tulossa.....missä meidän kerhon lentointo
koettakaahan aktivoitua.....

Olen tulossa lentämään, mihin aikaan aloitetaan? t. Juha
Tulen paikalle.
nytpä meitä on jo paljon. hienoa.
Elikkäs jos vierailevat tähdetkin lukee niin tervetulemast.
nytpä meitä on jo paljon. hienoa.
Elikkäs jos vierailevat tähdetkin lukee niin tervetulemast.
monelta porukka meinaa. aikanen kala madonnappaa. toimiskohan tuo sama eli aikanen lentäjä termonnappaa
mennään miksan kans puolenpäivän paikkeilla kentälle....kuis muut on tulos.....
Mahtavaa. Huhtikuussa viimeksi ja nyt. Termiikit tasaisia ja laajoja, nostot veivät jopa 1700m kentän pinnasta. Olisi ollut eduksi, jos toiminta olisi alkanut vielä aikaisemmin, mutta hyvä näin. Paljon porukkaa, lentäjiä ja avustajia. Homma toimi hienosti. Oli kivaa.
juu melkein jo joutui jonottamaan hinaus jonossa, mut kohta tarvitaan jo parkkitilaa lisää 

Olisi tuonne mahtunut lentäviä pilotteja tuplastikin.
Kymmeneltä alkoi jo keli, ja vasta puolenpäivään ehdin itse 140 km ja venematkan päästä keräämään kaluston ennen paikallisia.
Itse en keksi syytä aikailuun, 10 -11 olisi keskikesällä oikea aika levittää naru, jos meinaa lentää kauan ja kauas.
Ajastinta ei saanut asetettua. Jos joku viitsisi ohimennessään nypätä sähköt radioista irti ettei akut vanhene etuajassa.
Kymmeneltä alkoi jo keli, ja vasta puolenpäivään ehdin itse 140 km ja venematkan päästä keräämään kaluston ennen paikallisia.
Itse en keksi syytä aikailuun, 10 -11 olisi keskikesällä oikea aika levittää naru, jos meinaa lentää kauan ja kauas.
Ajastinta ei saanut asetettua. Jos joku viitsisi ohimennessään nypätä sähköt radioista irti ettei akut vanhene etuajassa.
Hieno oli lennellä ja uusi xc-siipi tuntui vallan mainiolta. Pekka on kyllä oikeassa että lennot kannattaisi aloittaa jo aamupäivästä, ei ole termopuuskatkaan pinnoissa vielä niin kiukkuisia ja matkaa kerkee taittaa vaikka koko päivän. Itsellä meni myöhään kun oli siiven tarroitusprokkista jota ei oikein yksin tehdä..
Pe onkin sitten jo lähtö Alppien lumihuippujen ylle lentämään toivottavasti piiitkää xc:tä kun kisa alkaa.
Huikeita lentoja kaikille harrastajatovereille korkealle ja kauas toivotan
Pe onkin sitten jo lähtö Alppien lumihuippujen ylle lentämään toivottavasti piiitkää xc:tä kun kisa alkaa.
Huikeita lentoja kaikille harrastajatovereille korkealle ja kauas toivotan